Workshop: Buyer Persona – hitta din idealkund

Workshop:

Vilken är din målgrupp – skapa din Buyer Persona

För att bli framgångsrik i innehållsmarknadsföring behöver du känna till vilka som är dina “läsare”?  Vem är mottagaren av de budskap du formulerar? Vilka utmaningar har dessa läsare? Vad för dem att fatta köpbeslut? Hur fattar de köpbeslut? Vilka medier konsumerar de?

Du kommer under tre timmar att få gå till botten med vem som är din nuvarnade kund och vem som är din drömkund. Vi kommer ge dig konkreta och användbara verktyg så att du sedan kan skapa en detaljerad bild av vem din läsare är.

 

Innehåll 3 timmar workshop

  • Fördelarna med att personlifiera sin målgrupp i stället för att segmentera den
  • Så hittar du din drömkund
  • Intervjutekniker med dina drömkunder
  • Dokumentera och visualisera
  • Så använder du dig av din buyer persona när du planerar och utformar ditt innehåll
  • Analysera resan som din drömkund gör i sina köpbeslut

 

Pris: 1895 :-

 

Skicka en intresseanmälan så kontakter vi dig snarast för uppföljning

Namn

E-post

Jag är intresserad av

Förväntningar på kursen/workshopen

Dela gärnaShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedIn